آیا کهکشان دیگری وجود دارد - ادامه حیات در سیارات دیگر

آیا کهکشان دیگری وجود دارد

تحقیقات دانشمندان ناسا بر آن اشاره دارد که در فضا هفت ستاره با شباهت فراوان به زمین یافت شده است، و بیانگر آن است که شاید در سه سیاره آب یعنی حیات برقرار است.

خیلی از مردمان کره زمین، به فکر ادامه حیات در سایر سیارات می باشند و نسبت به این مساله خیلی علاقه نشان می دهند. در همین خصوص، کنفرانس مطبوعاتی ناسا در جلسه مطبوعاتی، از اکتشافات و اطلاعات فراوانی در این باره صحبت کردند. حدودا 10 دقیقه پیش از برگزاری این کنفرانس مطبوعاتی، ناسا در توئیتر رسمی خود این خبر را منتشر کرد:

"ما برای شما از برون مرزهای منظومه شمسی، خبرهای خوبی داریم! — بیگانگان….".

آیا کهکشان دیگری وجود دارد؟

محققان در مدار حیطه ستاره TRAPPIST-1، در صورت فلکی دلو توانستند هفت سیاره مانند زمین کشف کنند. خوب است بدانید که این محققان سریعا سه سیاره در بین این سیارات را جایی مناسب و قابل اسکان برشمردند. به این دلیل که بر روی این سه سیاره آب به طور مایع یافت می شود، آب یعنی حیات. دما و میزان حرارت بر روی این سیارات که در محوطه ستاره TRAPPIST-1 وجود دارد، مثل کره زمین می باشد.

این اکتشافات به دست میخائیل ژیئوین استاد دانشکده تحقیقات کیهان شناسی دانشگاه بلژیک و دیگر همکارانش در ناسا انجام شده است.

به گزارش توماس زوربوچین معاون رئیس ناسا: "سفینه فضایی که قادر باشد به این سیارات برسد، بایستی دارای تمامی تجهیزات سیستم سپر تاپشی و موتور سوخت از نسل جدید باشد. این اکتضافات یک آتیه عالی برای به ارمغان خواهد آورد. یقینا تمایلات ما چیزی فراتر از سیستم منظومه شمسی است. نباید نا امید شویم. تلسکوپ Spitzer اختراع بزرگی بود و به ما خیلی کمک کرد".

امتیاز بدهید